Про мене

Моє фото
Вчитель світової літератури Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 на Тернопільщині

суботу, 18 грудня 2010 р.

Сценка "Поділися своїм щастям"

З-за сцени:Коли Бог завершив свою роботу над людиною, в його руці залишився ще не
використаний клаптик глини. «Що ще тобі виліпити?», - запитав він у
чоловіка. « Виліпи мені щастя», попросила людина. Подумав Бог, нічого не
відповів, тільки поклав кусок глини їй в руку.
Появляються дві дівчинки: старшокласниця з «щастям» ( шар обтягнутий фольгою і прикрашений бантиками+ порізаний дощик новорічний) у руках і учениця початкових класів.
Маленька: Що це в тебе у руці?
Велика: Щастя
М: А чому воно таке маленьке
В: Воно ж тільки моє. Зате подивись, яке воно красиве і променисте
М: Яке чарівне
В: Хочеш, дам тобі маленьку частинку? М: Напевно…
В: Розкрий долоню, я поділюсь ( насипає Щастя у лдолоню)
М: Ой… Воно таке тепле.
В: Подобається?
М: Дуже… Спасибі!
В: Знаєш, набагато краще, коли щастя в руці
М: Так завжди буває
В: А якщо я з ким-небудь поділюся
М: В тебе прибавиться твого щастя
В: Сам не знаю. Тільки потім воно стане ще теплішим
М: А руки ним обпекти можна?
В: Руки обпікає заздрість. Щастя не обпікає
М: Знаєш… Я обов’язково поділюся цим дивом. Навіть знаю з ким.
В: Я рада за тебе. Ділися ним. Адже багатьом його ще не вистачає. Тай не кожен знає, де
його шукати.
М: Хіба щастя заховане від людей?
В: Так. Колись Ангели, помітивши, що люди не цінують його, вирішили сховати його.А
от куди – не зналию Ось дивись.... ( обсипає Щастям)
Виходять три ангели
А 1: Давайте сховаємо його на вершині найвищої гори світу
А2: Ні, люди сильні. Хтось один добереться до нього і всі решта дізнаються, де воно
А3: Тоді заховаймо його на дні моря
А1: Не забувай, що люди винахідливі, вони сконструюють апарат для підводного
плавання, і обовязково знайдуть щастя
А2: Сховаємо його на іншій планеті, подалі від Землі
А3: Ні, колись вони придумають корабель, щоб подорожувати по світах і відкриють цю
планету
А1: Я думаю, що знаю, де потрібно його сховати
Разом: Де?
А1: Сховаємо його в них самих. Їм і в голову не прийде шукати його там.
( Ангели відходять)
В: З того часу щастя знаходять тільки ті, хто прислухається до свого серця
( Парами виходять старшокласники, Маленька дівчинка пробігає між ними і обсипає «щастям»)
Перша пара :
- Я подарую тобі найменшу зірку, зі всіх, які можна побачити на небі. Ти запитаєш
- Чому? Я люблю великі, яскраві зірки
- Я відповім Інші уже давно подаровані, в них сотні імен, ім не вистачить сили дарувати всім радість. А ця маленька, тільки твоя, тому що її більше нікому не дарували, і вона буде світити тільки для тебе, и тільки ти зможеш знайти її серед всіх інших і будеш щаслива.

Друга пара:
- Я подарую тобі квітку, що ще не розпустила свої пелюстки. Ти запитаєш
- Чому? Я люблю розквітлі?
- Я відповім: Тому що ця квітка хоче твоєї любові, твоєї турботи, вона хоче цвісти тільки для тебе. Тільки ти побачиш, як пробються її пелюстки , і посміхнешся, а вона посміхнеться тобі у відповідь і ти станеш щасливою

Третя пара
- Я подарую тобі звичайну хмарину. Ти запитаєш
- Чому? Я люблю красиві хмаринки
- Я відповім. Тому що вона чекає, коли ти захочеш її змінити і виліпити із неї свою мрію. Хмарини так люблять мінятися для інших, і вона хоче, щоб тільки ти змінив її, вона не хоче бути просто хмариною, хоче стати частинкою твоєї фантазії, твого щастя

Четверта пара:
- Я подарую тобібурхливе море. Ти запитаєш
- Чому? Я люблю спокійне море
- Я відповім: Тому що море хоче, щоб ти його заспокоїла, погладила ніжною рукою його хвилі, вмилася його сльозами. І тоді воно заспокоїться і подарує тобі щастя

П’ята пара:
- Я подарую тобі холодний вітер. Ти запитаєш
- Чому? Я люблю теплий вітер
- Я відповім Тому що він не знає куди летить і вистигає. Він хоче твого тепла, він хоче ним зігріти тебе, коли буде сумно і самотньо. Подаруй йому тепло, і перестань бути самотньою. Стань щасливою

Шоста пара:
- Я подарую тобі захід сонця. Ти запитаєш
- Чому, я люблю, коли воно над головою
- -Я відаповім Тому, що воно хоче, щоб ти вірила, що воно зійде завтра, а проводжаючи увечері, ти сумувала за ним аж до ранку, і щаслива зустрічала його знову.

В: Щастя схоже на метелика. Чим більше тобі хочеться його спіймати, тим більше воно вислизає з твоїх рук.
М: Але, якщо ви забудете про нього і переключите свою увагу на інші речі, воно прилетить тихесенько і сяде на твоє плече
Всі разом: Ми бажаємо всім щастя!

Немає коментарів:

Дописати коментар